Tuesday, 20 December 2011

Hati Berdebar-debar :(

assalamualaikum . hurm , lamanya tak sentuh blog miss . rindu nak tulis story . hehe . hurm , hati miss berdebar-debar oo . yelaa , orang nak ambil result , mana tak takut . tapi pelik sikit la sebab waktu nak ambil result UPSR , tak ada la pula takut macam ni tapi result PMR , perggggghhhhhh !!! takut sangat :( macam orang hilang benda yang berharga . huh !!! miss harap result miss cemerlang . yela , miss tak nak kecewakan mak n abang miss . sedih ooo kalau kecewakan orang yang kita sayang . nak-nak lagi kalau kita orang yang jadi harapan dalam keluarga . huh !!! takut ooo . dah berapa kali miss nangis bila dapat tahu result keluar 221211 ni . dah tak lalu nak makan pun ada . agaknya makanan pun tak nak dah lalu depan miss . haha !!! hurm , result keluar dalam pukul 10 pagi . tak kan malam pula ea ?? haha ... takut lah nak datang sekolah . huh !!! tapi tak boleh nanti result tak sampai kat tangan so tak gempak laa . hehe ... plus , miss tak sabar-sabar nak jumpa kawan . dah lama tak jumpa . huhu , so miss rindu la kat diorang . haha . hope diorang sihat-sihat . hehe . hurm , okay la miss harap hati miss akan stop berdebar . hehe ... dah penat ni ... huh !!! nanti miss story lagi :) !!! miss my blog :):):)

No comments:

Post a Comment